Smiley faceEkoPro.lt - Patarimai ir ekologijos naujienos iš viso pasaulio

Skaitmeninės žiniasklaidos plėtra Ekologijoje

21-ajame amžiuje sustiprėjo skaitmeninės žiniasklaidos plėtra.  Atrodo, kad šiuolaikinis pasaulis yra nuolatinis papildymas, o vienas iš jų – SEO – Paieškos optimizavimas. Nuo 2000-ųjų pradžios SEO tapo tinkama rinkodaros forma. Reklamos agentūros ir vidiniai rinkodaros departamentai turi skaitmeninę atitikmenį kiekvienai brošiūrai, reklamjuostėms ir lėktuvams. Bet ar SEO žalia ir ekologiška paslauga? Ar tai tampa ekologiškos rinkodaros strategija?

Ekologiška rinkodaros strategija

Ekologiška rinkodaros strategija

Iš esmės mes visi aklai linkę manyti, kad skaitmeninės žiniasklaidos priemonės yra ekologiškos. Išmeskite, sumažinkite, pakartotinai. Naudokite GPS, o ne žemėlapį, ekologiškus automobilius, samdykite SEO rašytojus ir sumažinsite spausdinimo žiniasklaidos biudžetą. Atrodo, kad laisvai samdomų vertėjų pasirodymas yra pigesnis, nes laisvai samdomi darbuotojai sumažina pridėtinės energijos naudojimą, pašalina suvartotą energiją važiuojant į darbą ir jiems nereikia popieriaus, kad galėtų atlikti savo darbą. Šia laisvos rinkodaros ir marketingo forma naudojasi ir šias paslaugas teikianti agentūra Addad.lt

Internetiniai tinklaraščiai ir diskusijų forumai pakėlė klausimą: ar mes išsaugome palankų kompromisą dėl pasaulinės energijos suvartojimo, kurį sukelia skaitmeninės žiniasklaidos priemonės, didėjimo?

Jungtinėse Amerikos Valstijose veikiančių duomenų centrų sunaudota elektros energija nuo 2000 m. Iki 2006 m. Padvigubėjo ir siekė daugiau nei 60 milijardų kilovatvalandžių per metus … 57% JAV pagaminta elektros energija gaunama iš akmens anglių, įskaitant sparčiai augančią energiją, kurią sunaudoja daugelis JAV duomenų centrų, tinklų ir vartotojų elektroninių prietaisų. Galiausiai jis teigia, kad popieriaus spausdinimas daugiausia buvo pakeistas didžiuliu energijos naudojimu, kuris vis dar sukelia miškų naikinimas, visuotinis atšilimas ir upių tarša.

Viskas, kas eina per mūsų elektros linijas, kad galėtume valdyti namus ir verslą, priklauso, be kita ko, nuo kalnų, anglies kalnakasybos, tai apima ir popieriaus pramonę.

Bibliotekos knyga tikriausiai yra geriausias pavyzdys ką mes galime vadinti ekologiška ir žalia energijos forma.

Taigi, kur Google ir SEO patenka į ekologišką, žaliųjų judėjimą? SEO paslaugos ar svetainių kūrimas yra rinkodaros strategija, kuri nenaudoja popieriaus todėl dėl šios priežasties ji gali būti laikoma ekologiška. Tačiau bendrai naudojama biblioteka nėra alternatyva su Google ir kitomis paieškos sistemomis. Jų algoritminiai žiniatinklio robotai reikalauja nuolatinio unikalaus turinio, kad priskirtų gerą puslapio reitingą. Kuo daugiau paskelbto turinio, tuo geriau ir viskas, kas pasidarys, bus užblokuota svetainė. Tai tik iš turinio kūrimo pabaigos. SEO įmonė nuolat stebi savo klientų analizę, kuri gali būti didelių energijos sąnaudų.

Pasak Harvardo universiteto fiziko, vienas paieškos užklausa generuoja 7 gramus anglies dioksido. Google vien tik tvarko daugiau nei 200 milijonų kasdieninių užklausų. Skatindama nuolatinį rašymo, skelbimo, įkėlimo, interneto naršymo ir svetainės analizės srautą, Google gali netyčia prisidėti prie anglies dvideginio išmetimo.

Tai gali būti nereikšminga daugeliui bendrovių, kurios paprastai įgyvendina SEO, siekdamos padidinti pardavimą, o ne būti ekologiškos. Tačiau niekas negali paneigti, kad taupomasis popierius yra žingsnis ekologiška kryptimi, nes vis tiek yra skaitmeninių versijų beveik kiekvieno dokumento.

Turinio rinkodara niekur nedingsta. Ji tik taps dar labiau paplitusi ir konkurencingesnė. Taigi, nors diskusijos dėl skaitmeninės žiniasklaidos ir popierinės žiniasklaidos tęsiasi, SEO autorių kūrėjai ir įmonės gali pereiti prie kito ekologinio sąmoningumo lygmens, atlikdami keletą paprastų dalykų.

  • Kai nenaudojate kompiuterio, jį išjunkite
  • Išjunkite kambario žibintus – jūsų kompiuteris turi savo šviesos šaltinį